קרעי: "נוריד את המיסים שתדלקו את עליית המחירים"

    אייל ראובן 1 Comment on קרעי: "נוריד את המיסים שתדלקו את עליית המחירים"

    ח"כ שלמה קרעי ב'מהדורת סופהשבוע': "נוזיל את יוקר המחיה. נוריד את המיסים שהממשלה העלתה ותדלקה את עליית המחירים. יש לנו תוכניות כמו חינוך חינם מגיל 0 עד 3. נתניהו הוציא את הגז והוריד את הנושא הפלסטיני מסדר היום. והביא הסכמי שלום, לא מתוך רפיסות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שלמה קרעי (הליכוד) שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), והתייחס למתיחויות הפנימיות בליכוד: "יכול להיות שיש לחלק תחושה לא נעימה. אבל עוזבים הכל כי גורל המדינה על כף המאזניים. כולם מגויסים למטרה".

    "בוודאי שנוזיל את יוקר המחיה", מתחייב קרעי. "נוריד את המיסים שהממשלה הזו העלתה ותדלקו את עליית המחירים. יש לנו תוכניות נוספות כמו למשל חינוך חינם מגיל אפס עד 3. עד היום דאגנו להוציא את הגז מהמים, דאגנו לעודפי תקציב. את הכסף הזה אנחנו נסיט לטובת אזרחי ישראל. הם נתנו אותו לרע"מ".

    לדבריו "הממשלה הזו היא הקמפיין הכי טוב שיכול להיות לנו. הקמפיין מתמקד בשכנוע אלה שלא יצאו להצביע. אפשר להגיע ל-64 מנדטים".

    קרעי התייחס לנאומו הצפוי של לפיד באו"ם: "נתניהו הוכיח לכולם והוריד את הנושא הפלסטיני מסדר היום. המציאות היא שהוא הביא הסכמי שלום ולא מתוך רפיסות. בא לפיד שהמשותפת היא השותף הפוטנציאלי שלו – והוא מתחיל כבר לתת להם מקדמה על החשבון. גנץ מאפשר לפלסטיניים לבנות ביו"ש חופשי. זו ממשלה שהיא בעד ההתנתקות וחושבת שלמסור חבלי מולדת לאויב זה דבר מבורך".

    במענה לשאלה איזה תפקיד ירצה בממשלה הבאה, אמר קרעי: "יש הרבה נושאים שפעלתי פעם כח"כ. הנושא המשפטי, הכלכלי. אני סומך על נתניהו שישים אותי במקום הנכון".

    לסיום אמר: "השנה הזו צריכים לכוון טוב טוב בתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה. שנה שעברה התפללנו כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ והתפילה התקבלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אילו טראמפ נשאר ועסקת המאה התקדמה, רק אבו מאזיין היה 'מוריד מעל הפרק' וכפי שהיה כשנתניהו שחרר ללבני חבל כדי להציע את תנאי אולמרט… בנט הנודניק הוא שהתריע.

      תתפלל עם כולנו מר קרעי חזק שענייני אוקראינה וסין וקורונה חלילה יסתיימו מהר, אחרת תעלה גם תעלה את יוקר המחיה מותק. יש גבול לקצבאות, שאל את נתניהו